Μικρά επιδοτούμενα θερμοκήπια στηρίζει το νέο πενταετές αγροτών

26/02/2016

Γιαννακοπούλου Φανή
Νέα μονοπάτια ανοίγουν για παραγωγούς φρούτων και επιλεγμένων κηπευτικών από τη ραγδαία ανάπτυξη των καταστημάτων με φρεσκοστυμμένους χυμούς, γνωστών και ως juice bars, που μετά την Αθήνα, τα Γιάννενα, την Πάτρα και τη Θεσσαλονίκη βάζουν πλώρη για τα νησιά
, σύμφωνα με ρεπορτάζ του περιοδικού Fresher που κυκλοφορεί το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda.

Την ίδια ώρα αναλυτές της παγκόσμιας αγοράς καταγράφουν τόσο την στροφή των Eυρωπαίων καταναλωτών προς νέα φρούτα όπως τα σμέουρα και τα βατόμουρα, που φαίνεται να φέρνουν νέα μόδα στο χωράφι, όσο και τις τάσεις συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ, όπως αποτυπώνεται και στην ελληνική αγορά σύμφωνα με μελέτη της ICAP.

Στην ειδική έκδοση για τα φρούτα και τα λαχανικά, που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου, ξεδιπλώνεται η εικόνα της ελληνικής αγοράς εστιάζοντας στα προϊόντα της εποχής όπως το σπαράγγι, το καρότο, το λεμόνι, η φράουλα, η πατάτα και τα πορτοκάλια.

Σε πολυσέλιδο αφιέρωμα μπορείτε να διαβάσετε όλες τις νέες τάσεις και καινοτομίες της διεθνούς αγοράς φρούτων και λαχανικών, όπως παρουσιάστηκαν στη φετινή Fruit Logistica στο Βερολίνο. Μαζί μ’ αυτά ένα πλήρες ρεπορτάζ για τις εξελίξεις στο θέμα του νομοσχεδίου για τους συνεταιρισμούς, της νεότευκτης διεπαγγελματικής για τα φρούτα που εδρεύει στη Βέροια, ενώ παρουσιάζεται και το πλαίσιο στήριξης των αγροτών για επενδύσεις σε θερμοκηπιακές μονάδες μέσω του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης.

Μαζί μ' όλα αυτά ελληνική και διεθνής επικαιρότητα, και καλλιεργητικές συμβουλές για την Drosophila suzukii στην κερασιά και όλα τα μυστικά της μετασυλλεκτικής φροντίδας για το ακτινίδιο και τη φράουλα στο Fresher που έρχεται μαζί με την Agrenda.
 
πηγη:www.agronews.gr