Δεν έχω πάρει ούτε σεντ για πετρέλαιο, η διαχείριση που έχει γίνει από πλευράς Πολιτείας είναι τραγική

02-02-2017
Δεν έχω πάρει ούτε σεντ για πετρέλαιο, η διαχείριση που έχει γίνει από πλευράς Πολιτείας είναι τραγική
Από τον ΑγροΤύπο ρωτήθηκε ο παραγωγός από τη Δράμα, κ. Χ. Γκόντιας να μας καταθέσει την άποψή του για το θέμα της επιστροφής πετρελαίου που αυτές τις ημέρες πιστώνεται στους δικαιούχους. Ο ίδιος άσκησε εντονότατη κριτική στην κυβέρνηση,
επιβεβαιώνοντας τα όσα έγραψε από χθες ο ΑγροΤύπος. Ως εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτών και Κτηνοτρόφων αναφέρθηκε και στις σημερινές κινητοποιήσεις στη Θεσσαλονίκη ενώ δεν παρέλειψε να στηλιτεύσει την έλλειψη ομοψυχίας και συλλογικής δράσης από μερίδα αγροτών.
Θα θέλαμε ένα σχόλιο για το σημερινό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη
Το βασικό για μένα είναι τι συσπείρωση θα υπάρχει σήμερα, γιατί εκεί που κάποιοι την είχαν «πεταμένη» τη σημερινή εκδήλωση ξαφνικά έγινε σύμβολο και λένε όλοι «κατεβαίνουμε Θεσσαλονίκη». Η μετατστροφή είναι πολύ μεγάλη τις τελευταίες μέρες και είναι χαρακτηριστικό ότι θα υπάρχει κόσμος από Θεσσαλία και άλλες περιοχές που δεν είχαν έρθει στην Agrotica. Για παράδειγμα περιμένουμε πολύ κόσμο από Καρδίτσα. Πάντως μας πολεμούν με νύχια και με δόντια. Ό,τι όμως πατάει σε σχέδιο και βάσεις έχει ανταπόκριση.
Έχετε δηλώσει πολλές φορές ότι οι αγρότες δεν δείχνουν φέτος να έμαθαν από τα περσινά γεγονότα και από πολλούς υπάρχει ανταγωνισμός
Όσα έχω πει τα εννοώ. Δεν έμαθαν πολλοί από τα περσινά, δεν έμαθαν από τα λάθη τους. Πολλοί κοιτάζουν την προσωπική τους προβολή. Αν δεν διορθωθούμε εμείς πρώτα δεν μπορούμε να διορθώσουμε ούτε τον κ. Τσίπρα, ούτε τον κ. Σαμαρά, ούτε κανέναν.
Κ. Γκόντια από χθες γίνεται μεγάλη συζήτηση στις τάξεις των αγροτών για τις πληρωμές αγροτικού πετρελαίου. Ποια είναι η εικόνα που έχετε;
Πρώτα απ' όλα να σας πω ότι έχω δεχθεί πλήθος τηλεφωνημάτων, για το θέμα των πληρωμών στο πετρέλαιο. Οι πληρωμές δεν εξελίσσονται με καθόλου καλό τρόπο και αυτό που έχω να επισημάνω είναι ότι θα πρέπει να βγει μια ανακοίνωση να ξεκαθαρίσει η κυβέρνηση σε ποιος κρατάει χρήματα και για ποιο λόγο. Προσωπικά δεν χρωστάω τίποτα, τα στοιχεία μου βάσει της δήλωσης ΟΣΔΕ έχουν σταλεί και δεν έχω λάβει ούτε σεντ για το πετρέλαιο. Έχω λαμβάνειν από το μισό 2013, από το 2014, το 2015 και το 2016. Ακόμα και να χρωστάει κάποιος δεν πρέπει να πληροφορήσει τον κόσμο το υπουργείο Οικονομικών τι χρήματα έχει κρατήσει και για ποιον λόγο;  Η διαχείριση που έχει γίνει στο θέμα είναι τραγική».

πηγη:www.agrotypos.gr