02/01/2013 - 09:57 πμ
Ως τις 11 Φεβρουαρίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων για τις πληρωμές του Μέτρου 132 για το έτος 2012.
Σύμφωνα
με ανακοίνωση του υπουργείου: η περίοδος υποβολής των αιτήσεων
πληρωμής του Μέτρου 132 που αφορούν το έτος 2012 (δηλαδή την περίοδο
υλοποίησης 29/9/2011–28/9/2012 ή 30/11/2011 – 29/11/2012) θα ξεκινήσει
την Παρασκευή 28/12/2012 και θα διαρκέσει έως και τη Δευτέρα 11/2/2013.
Η διαδικασία γίνεται σύμφωνα με την ΚΥΑ 1483/2009, όπως τροποποιημένη
ισχύει και ιδιαίτερα το άρθρο 18 αυτής, καθώς και με τον Οδηγό
Εφαρμογής ΙΙ του Μέτρου (ΥΑ 14813/20-12-2011).
Το πληροφορικό σύστημα του Μέτρου 132 στην ιστοσελίδα www.metro132.gr, για την ηλεκτρονική συμπλήρωση των αιτήσεων, θα ανοίξει την Παρασκευή 28/12/2012. Οι αιτήσεις συμπληρώνονται ηλεκτρονικά, οριστικοποιούνται, εκτυπώνονται και υποβάλλονται – απαραίτητα με βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του δικαιούχου –μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά, σύμφωνα με το άρθρο 18 της ΚΥΑ 1483/2009 και το σημείο 10.2 του Οδηγού Εφαρμογής ΙΙ. Η υποβολή γίνεται στις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής (ή σε κάποιες περιπτώσεις μόνο Αγροτικής Οικονομίας) των οικείων Περιφερειακών Ενοτήτων (ΔΑΟΚ), οι οποίες είναι αρμόδιες για την πραγματοποίηση του διοικητικού ελέγχου και την εκκαθάρισή τους.
Μετά την λήξη της προθεσμίας, και για διάστημα 25 ημερών (δηλαδή έως και την Παρασκευή 8/3/2013), η υποβολή θεωρείται εκπρόθεσμη και οδηγεί σε μείωση του ποσού κατά 1% για κάθε εργάσιμη ημέρα (άρθρο 22 της ΚΥΑ 1483/2009 και σημείο 10.1 του Οδηγού Εφαρμογής ΙΙ). Σε περίπτωση καθυστέρησης μεγαλύτερης των 25 ημερολογιακών ημερών, χωρίς ο δικαιούχος να ενημερώσει τους Φορείς Υλοποίησης για την πορεία του έργου, τους λόγους της καθυστέρησης υλοποίησης και να αιτείται παράταση δεόντως αιτιολογημένη, το έργο θεωρείται ότι εγκαταλείφθηκε και οι τυχόν καταβληθείσες ενισχύσεις καθίστανται αμέσως απαιτητές στο σύνολό τους, εκτός εάν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας. Ωστόσο, μέσα στην παραπάνω προθεσμία ο δικαιούχος έχει τη δυνατότητα να αιτηθεί παράτασης, ενημερώνοντας εγγράφως την αρμόδια ΔΑΟΚ σχετικά με την αδυναμία υποβολής αίτησης πληρωμής.
Αριθμός αίτησης – Έτος υλοποίησης
- Οι δικαιούχοι που ανήκουν στην 1η περίπτωση του Οδηγού Εφαρμογής ΙΙ, σημείο 10.3 και έχουν καταθέσει ήδη 2 αιτήσεις πληρωμής (1ο έτος: 29/9/2009–28/9/2010, 2ο έτος: 29/9/2010–28/9/2011) καλούνται να καταθέσουν την 3η αίτηση πληρωμής τους για το έτος υλοποίησης 29/9/2011–28/9/2012.
- Οι δικαιούχοι που ανήκουν στην 2η περίπτωση του Οδηγού Εφαρμογής ΙΙ, σημείο 10.3 και έχουν ως τώρα καταθέσει μόνο μία αίτηση πληρωμής (1ο έτος: 30/11/2010–29/11/2011) καλούνται να καταθέσουν την 2η αίτηση πληρωμής τους για το έτος υλοποίησης 30/11/2011–29/11/2012.
Κατά συνέπεια τα δικαιολογητικά που θα κατατεθούν πρέπει να αντιστοιχούν σε αυτά τα έτη υλοποίησης, κατά περίπτωση.
Βρείτε ολόκληρη την ανακοίνωση του υπουργείου εδώ: http://www.agrotikianaptixi.gr/Uploads/Files/m132_aitis_plir_2012.pdf
Το πληροφορικό σύστημα του Μέτρου 132 στην ιστοσελίδα www.metro132.gr, για την ηλεκτρονική συμπλήρωση των αιτήσεων, θα ανοίξει την Παρασκευή 28/12/2012. Οι αιτήσεις συμπληρώνονται ηλεκτρονικά, οριστικοποιούνται, εκτυπώνονται και υποβάλλονται – απαραίτητα με βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του δικαιούχου –μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά, σύμφωνα με το άρθρο 18 της ΚΥΑ 1483/2009 και το σημείο 10.2 του Οδηγού Εφαρμογής ΙΙ. Η υποβολή γίνεται στις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής (ή σε κάποιες περιπτώσεις μόνο Αγροτικής Οικονομίας) των οικείων Περιφερειακών Ενοτήτων (ΔΑΟΚ), οι οποίες είναι αρμόδιες για την πραγματοποίηση του διοικητικού ελέγχου και την εκκαθάρισή τους.
Μετά την λήξη της προθεσμίας, και για διάστημα 25 ημερών (δηλαδή έως και την Παρασκευή 8/3/2013), η υποβολή θεωρείται εκπρόθεσμη και οδηγεί σε μείωση του ποσού κατά 1% για κάθε εργάσιμη ημέρα (άρθρο 22 της ΚΥΑ 1483/2009 και σημείο 10.1 του Οδηγού Εφαρμογής ΙΙ). Σε περίπτωση καθυστέρησης μεγαλύτερης των 25 ημερολογιακών ημερών, χωρίς ο δικαιούχος να ενημερώσει τους Φορείς Υλοποίησης για την πορεία του έργου, τους λόγους της καθυστέρησης υλοποίησης και να αιτείται παράταση δεόντως αιτιολογημένη, το έργο θεωρείται ότι εγκαταλείφθηκε και οι τυχόν καταβληθείσες ενισχύσεις καθίστανται αμέσως απαιτητές στο σύνολό τους, εκτός εάν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας. Ωστόσο, μέσα στην παραπάνω προθεσμία ο δικαιούχος έχει τη δυνατότητα να αιτηθεί παράτασης, ενημερώνοντας εγγράφως την αρμόδια ΔΑΟΚ σχετικά με την αδυναμία υποβολής αίτησης πληρωμής.
Αριθμός αίτησης – Έτος υλοποίησης
- Οι δικαιούχοι που ανήκουν στην 1η περίπτωση του Οδηγού Εφαρμογής ΙΙ, σημείο 10.3 και έχουν καταθέσει ήδη 2 αιτήσεις πληρωμής (1ο έτος: 29/9/2009–28/9/2010, 2ο έτος: 29/9/2010–28/9/2011) καλούνται να καταθέσουν την 3η αίτηση πληρωμής τους για το έτος υλοποίησης 29/9/2011–28/9/2012.
- Οι δικαιούχοι που ανήκουν στην 2η περίπτωση του Οδηγού Εφαρμογής ΙΙ, σημείο 10.3 και έχουν ως τώρα καταθέσει μόνο μία αίτηση πληρωμής (1ο έτος: 30/11/2010–29/11/2011) καλούνται να καταθέσουν την 2η αίτηση πληρωμής τους για το έτος υλοποίησης 30/11/2011–29/11/2012.
Κατά συνέπεια τα δικαιολογητικά που θα κατατεθούν πρέπει να αντιστοιχούν σε αυτά τα έτη υλοποίησης, κατά περίπτωση.
Βρείτε ολόκληρη την ανακοίνωση του υπουργείου εδώ: http://www.agrotikianaptixi.gr/Uploads/Files/m132_aitis_plir_2012.pdf