Η μελέτη προβλέπει διψήφια αύξηση της καναδικής αγοράς από το 2018. Ο
Καναδάς βρίσκεται στην 7η θέση της γενικής κατάταξης και η αγορά του
αναμένεται να αυξηθεί κατά 10,4% την περίοδο αυτή, γνωρίζοντας ότι
αγγίζει σήμερα μια αξία 6,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Όσον αφορά την
κατανάλωση, παρά την επιβράδυνση των ήσυχων οίνων το 2013 (+ 1,6%) σε
σύγκριση με το 2012, ο όγκος που καταναλώνεται θα αυξηθεί κατά 7,8% στα
49.930.000 κιβώτια των 9 λίτρων με ορίζοντα το 2018. Η κατά κεφαλή
κατανάλωση αναμένεται να αυξηθεί σε 16,4 λίτρα το 2018, μια αύξηση
δηλαδή της τάξης του 4,1%.
Οι οικονομικές συνθήκες και τα ευνοϊκά δημογραφικά στοιχεία υποστηρίζουν αυτή την ανάπτυξη. Σύμφωνα με το Euromonitor, ο καναδικός πληθυσμός αναμένεται να αυξηθεί από 34,9 εκατομμύρια το 2012 σε 36,5 εκατομμύρια το 2016, και περίπου σε 42.100.000 το 2031. Επιπλέον, η διείσδυση του κρασιού στην αγορά ευνοείται από τη γήρανση του πληθυσμού που χαρακτηρίζεται από τις σοφιστικέ συνήθειες των καταναλωτών και την αυξημένη ευαισθησία στα θέματα υγείας, ενώ συνδέεται και με τις νεότερες γενιές που θέλουν να κάνουν νέες ανακαλύψεις. Η εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με το κρασί μέσω της νέας τεχνολογίας - συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών για smartphones και των κοινωνικών δικτύων - ενθαρρύνει επίσης τους νέους καταναλωτές να στραφούν περισσότερο προς το κρασί.
πηγη:www.paseges.gr
Οι οικονομικές συνθήκες και τα ευνοϊκά δημογραφικά στοιχεία υποστηρίζουν αυτή την ανάπτυξη. Σύμφωνα με το Euromonitor, ο καναδικός πληθυσμός αναμένεται να αυξηθεί από 34,9 εκατομμύρια το 2012 σε 36,5 εκατομμύρια το 2016, και περίπου σε 42.100.000 το 2031. Επιπλέον, η διείσδυση του κρασιού στην αγορά ευνοείται από τη γήρανση του πληθυσμού που χαρακτηρίζεται από τις σοφιστικέ συνήθειες των καταναλωτών και την αυξημένη ευαισθησία στα θέματα υγείας, ενώ συνδέεται και με τις νεότερες γενιές που θέλουν να κάνουν νέες ανακαλύψεις. Η εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με το κρασί μέσω της νέας τεχνολογίας - συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών για smartphones και των κοινωνικών δικτύων - ενθαρρύνει επίσης τους νέους καταναλωτές να στραφούν περισσότερο προς το κρασί.
πηγη:www.paseges.gr