13/03/2013
Το καπό διαθέτει μια τολμηρή νέα γραμμή. Κάτω από αυτό τοποθετημένος είναι ένας Deutz κινητήρας Tier 4i, ενώ το χαρακτηρίζουν οι υψηλές επιδόσεις, η κορυφαία αξιοπιστία και η ελάχιστη κατανάλωση καυσίμων.
Πιο αναλυτικά, το Lamborghini Nitro διαθέτει τον σύγχρονο, 4-κύλινδρο κινητήρα με 100 - 130 ίππους, που αναπτύχθηκε για γεωργική χρήση και είναι σε θέση να συνδυάζει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με υψηλή απόδοση κάθε φορά. Με 3620 cc, υψηλής πίεσης Common Rail κινητήρα και turbo με intercooler, καταφέρνει και εξασφαλίζει σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ και ροπή. Η μονάδα συνδυασμένης επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) και ο καταλύτης (DOC) μειώνει σημαντικά τα οξείδια του αζώτου (NOx) και σωματιδίων (PM). Το Lamborghini Nitro χρησιμοποιεί ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα με ένα σύστημα που διασφαλίζει τα μπεκ να τροφοδοτούνται με ακριβώς τη σωστή ποσότητα καυσίμου για να ταιριάξει στις επικρατούσες συνθήκες φορτίου, τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου και την εξασφάλιση ότι ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα.
Η καμπίνα είναι απόλυτα ενταγμένη στο επιβλητικό ύφος του ελκυστήρα στο σύνολό του.
Η καμπίνα είναι ευρύχωρη, άνετη και ελαφριά. Από τη θέση οδήγησης ο χειριστής απολαμβάνει τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, άριστο αερισμό, θέρμανση και κλιματισμό. Τα πανοραμικά, κυρτά παράθυρα εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή ορατότητα με τη βέλτιστη θέα και στις τέσσερις πλευρές. Ακόμα και η χρήση εμπρόσθιου φορτωτή μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς ο χειριστής να χάσει από τα μάτια του τα άκρα των δοντιών του φορτωτή. Δουλεύοντας με ένα Nitro, τα πάντα είναι υπό έλεγχο - συμπεριλαμβανομένης της θερμοκρασίας στο εσωτερικό της καμπίνας, η οποία διατηρείται σταθερή από το σύγχονο σύστημα κλιματισμού. Οι θερμοκρασίες στην καμπίνα ρυθμίζονται ανάλογα με τις συνθήκες έξω, δημιουργώντας τον ιδανικό χώρο εργασίας. Το εσωτερικό είναι μια τέλεια αρμονία της εργονομίας και της ομορφιάς.
Τα φτερά παρέχουν την τελευταία πινελιά: με διπλά LED πίσω φώτα, ένα μείγμα από κομψότητα και τη δύναμη της μάρκας Lamborghini.
Η υποβοήθηση του συστήματος πέδησης (POWER Brake) εξασφαλίζει την ελάχιστη προσπάθεια που εφαρμόζεται από τον χειριστή. Οταν πατάτε το πεντάλ του φρένου θα παράγει μια άμεση, ισχυρή και ελεγχόμενη αντίδραση, χάρη στην εφεδρική πίεση μέσα στο υδραυλικό κύκλωμα.
Όλα τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ένα καινοτόμο σύστημα φρένων στάθμευσης που εξασφαλίζει ο ελκυστήρας να είναι πάντα ασφαλής και αποτελεσματικά ακινητοποιημένος. Όλες οι εκδόσεις μπορούν να εξοπλιστούν με το προαιρετικό SDD (Steering Double Displacement). Αυτό μειώνει τις στροφές του τιμονιού και σας επιτρέπει να εκτελέσετε γρήγορα ελιγμούς (π.χ.: με φορτωτή μπροστά ή σε αναστροφή).
Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθείστε τον σύνδεσμο.
http://nitro.lamborghini-tractors.com/en/#p10