ΗΠΑ: Ποιες στρατηγικές απαιτούνται για την προσαρμογή των οίνων στην αγορά

ΗΠΑ: Ποιες στρατηγικές απαιτούνται για την προσαρμογή των οίνων στην αγορά

21.06.2013


Η μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά στον κόσμο για τους οίνους προέλευσης οι Ηνωμένες Πολιτείες εκτιμάται ότι παρέχουν υψηλό δυναμικό ανάπτυξης, ιδίως στο τμήμα της αγοράς κρασιών που πωλούνται πάνω από $ 10, σύμφωνα με την τελευταία Vinexpo-IWSR Όταν απευθύνεσαι όμως στην αγορά των ΗΠΑ η διείσδυση δεν είναι εύκολη, αφού αποτελείται από 51 διαφοροποιημένα κράτη, με χαρακτηριστικά γνωρίσματα όσον αφορά την εφαρμογή τριών βαθμίδων (χαμηλή, μέση υψηλή κατηγορία) στην αγορά, με τα εισαγόμενα κρασιά να αντιπροσωπεύουν περίπου το 27% της κατανάλωσης.
Αν κάποιος πιστεύει τα στοιχεία που παρέθεσε η Pauline Oudin (Sopexa New York), το παιχνίδι αξίζει τον κόπο: το 30% των Αμερικανών πίνουν κρασί, 15.000 νέοι καταναλωτές προστίθενται καθημερινά.

«Η αγορά των ΗΠΑ απαιτεί σημαντική υποστήριξη σε θέματα μάρκετινγκ» τονίζει η  Pauline Oudin. Πριν από την έναρξη της καμπάνιας στο διαδίκτυο (συμπεριλαμβανομένων και των κοινωνικών δικτύων), οι φορείς συμβουλεύουν πρώτα να γίνουν ενέργειες για την προώθηση οίνων με τους επαγγελματίες, "και πριν καν προσπαθήσει κανείς να προσεγγίσει τους καταναλωτές», λέει η Pauline Oudin. «αφού η βασική αγορά των ΗΠΑ είναι στα χέρια των εμπόρων λιανικής πώλησης».

 πηγη: www.paseges.gr